SkinQuip zoekt een vakkundige Secretaresse

(Vanaf 1 september 2023)

 

Ben jij op zoek naar een leuke zelfstandige functie, binnen een klein team, sta je sterk in je schoenen en kook je over van enthousiasme? Wellicht is de volgende stap binnen jouw carrière wel bij ons!

Met maar liefst vijf internationale merken en concepten binnen SkinQuip, hoef jij geen dag stil te zitten. SkinQuip is werkzaam binnen de beauty branche en richt zich voornamelijk op permanente make-up en microneedling / huidverbetering binnen het hogere segment bij de vakspecialist.

Naast twee locaties in Nederland, waar wij dagelijks lesgeven, zijn we tevens importeur van twee wereldmerken die verkocht worden aan de betere schoonheids- en PMU salons in Nederland en België. Daarnaast organiseren we jaarlijks een internationaal PMU congres en brengen maandelijks een vakblad uit. Maar dat is nog niet alles; ook valt Veilige PMU Nederland onder onze verantwoordelijkheid en organisatie. Ons team is jong, enthousiast en altijd op zoek naar verbetering binnen ons aanbod.

Vanuit het compleet nieuwe hoofdkantoor (september 2023)  in Oud-Beijerland ben je onderdeel van een ambitieus team met een servicegerichte instelling.

Ben jij:

  • Communicatief sterk
  • Accuraat
  • Analytisch
  • Iemand die meerdere dingen tegelijk kan en wil doen
  • Een zelfstandige collega
  • Flexibel en stressbestendig

 

Dan willen wij graag kennis maken met jou!

 

Functieomschrijving:

Je bent verantwoordelijk voor het maken van uitgebreide jaarplanningen (Excel) van beide locaties voor collega’s, cursisten en voor alle opleidingen en cursussen. Je bent het eerste telefonische aanspreekpunt van onze klanten voor specifieke vragen betreffende producten, opleidingen, leveringen en algemene vragen.

Je bent bekend met het maken van draaiboeken voor jaarlijkse events zoals het internationale congres, beurzen en organiseren van de terugkerende diploma-uitreikingen. Je zorgt voor de juiste logistiek binnen beide panden, hierbij kan je denken aan; keukenvoorraden, leerspullen, kantoorvoorraad en algemeen ‘reilen en zeilen’ voor de trainers en cursisten.

Samen met onze grafische collega bewaak je de deadlines van het maandelijkse magazine en de verwerk je de inkomende internationale artikelen. Je plant de teammeetings in en zorgt ervoor dat alle agenda’s kloppen. Je beantwoordt alle binnenkomende e-mails, dit doe je snel en accuraat.

Wellicht het belangrijkste: je bent dagelijks de enthousiaste stem aan de telefoon die onze klanten graag te woord staat!

Dit heb je nodig om aan de slag te kunnen:

  • Minimaal enkele jaren ervaring in een soortgelijke functie, geen starter;
  • Minimaal een afgeronde Mbo-opleiding niveau 4, bij voorkeur secretarieel of commercieel;
  • Kennis van CRM-systemen, Microsoft Office Word, Excel, Xelion, Powerpoint en daarnaast ben je handig in Mailchimp en agendasystemen.;
  • Zeer goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Bekwaam in het opmaken van overzichten, planningen en eventplaning / organisatie etc.;
  • Ruime ervaring met telefonisch klantcontact en klachtafhandeling;
  • Minimaal 16 uur per week beschikbaar.

Dit bieden we jou:

  • Een afwisselende baan met doorgroeimogelijkheden binnen het bedrijf
  • Een hecht team;
  • Veel zelfstandigheid;
  • Een halfjaarcontract met zicht op verlenging;
  • Korting op onze producten;
  • Een marktconform salaris;
  • Fietsplan van de zaak;
  • Gezellige vrijdagmiddagborrel en jaarlijks teamuitje
  • Een goed startsalaris waarbij wordt gekeken naar ervaring en kennis

 

HEB JE INTERESSE?

Reageer via v.vroomman@skinquip.nl t.a.v. Vincent Vroomman

Reageren kan tot 1 april 2023